Menu

Licznik

Liczba wyświetleń:
4131419

Deklaracja dysponenta grobu

W naszej parafii znajduje się  cmentarz, który jest ważnym elementem nie tylko w historii  Naszego Miasta, ale jest również miejscem spoczynku naszych bliskich. Od dłuższego czasu nosiliśmy się z zamiarem uporządkowania dokumentacji cmentarnej, dlatego też zdecydowaliśmy się na wdrożenie nowoczesnego rozwiązania, które obecnie staje się standardem w prowadzeniu administracji cmentarza. W ramach prac inwentaryzacyjnych zostanie utworzona mapa cmentarza z wyszczególnieniem wszystkich grobów. Naniesiona zostanie numeracja grobów, rzędów i sektorów dzięki czemu łatwiej będzie odnaleźć groby swoich bliskich. Każdy grób i osoba pochowana będzie wprowadzona do bazy danych, dzięki czemu cała dokumentacja cmentarna będzie gromadzona w formie elektronicznej a co za tym idzie znacząco ułatwi to załatwianie wszelkich formalności w kancelarii. Dlatego też wszystkich, którzy mają swoich  bliskich pochowanych na naszym cmentarzu prosimy o uzupełnienie deklaracji dysponentów znajdujących się na stoliku za ławkami oraz takową deklarację można ściągnąć z naszej strony internetowej. Wypełnioną deklarację prosimy zostawić w kancelarii, przysłać pocztą. Wykonana zostanie  również dokumentacja fotograficzna wszystkich grobów, która będzie zamieszczona w programie  administracyjnym jak i internetowej wyszukiwarce osób pochowanych. Dzięki niej każdy  zainteresowany znalezieniem miejsca pochówku osoby bliskiej będzie mógł skorzystać z wyszukiwarki internetowej i w łatwy sposób odnaleźć grób jak i sprawdzić jego lokalizację na mapie. Planowane prace mają potrwać do października. W związku z tym prosimy o  uporządkowanie grobów swoich  bliskich

 

Parafia Św. Marii Magdaleny                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            ul. Wieluńska 2                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    98-355 Działoszyn tel. 43 84 13 614

DEKLARACJA DYSPONENTA GROBU

(na potrzeby budowy ewidencji grobów cmentarza parafialnego w Działoszynie)

Dane Dysponenta:

Imię i Nazwisko…………………………………………………………………………………………………….

Adres……………………………………………………………………………………………………….………..

…………………………………………………………………………………….………………………………….

Dane Zmarłego i Grobu:

Imię i Nazwisko………………………………………………………………..…………………………………..

Data urodzenia…………………………………………………………………………….……………………..

Data zgonu…………………………………………………………………………………………………………

Rodzaj grobu:     ziemny               murowany       (właściwe zaznaczyć)

Uwagi ………………………………..………………………………………………………………………………

 

                                                                                               Podpis dysponenta:

 

Wyszukiwanie

Dzisiaj jest

wtorek,
19 września 2017

(262. dzień roku)

Święta

Wtorek, XXIV Tydzień zwykły Rok A, I Dzień powszedn

Liturgia słowa

Czytania:

  • Ewangelia: